Friday, February 24, 2012

again :)

Assalamualaikum ,good morning and selamat pagii!
Pagi lagi kan?hehhe
Semalam aku tido almost in the morning and wake up in the morning
So,good morning lah sekali lagi hehe

Pagi ni aku bangun-2 terus search assignment yang still bertimbun xsiap lagiii haizzzz
So,aku baru just complete kan sikit je discrete math punyer tutorial yang nak kena submit isnin ni .
Hmmmm banyak kot soalan yang dismiss then balik poli baru nak discuss dengan roomate.HAHA discuss la sangat kan?

So,well now aku tengah mencari peer assessment punya keja ntah hilang p mana ntah
then tutorial C.O yang aku selit dalam notebook tu,then notebook tu hilang!!
memang standard lahh benda hilang hilang maklumlah muda lagi semuanya lupa daa.ohoho
xpa usaha tangga kejayaan haha pasti jumpa nanti.dia nak main sorok-2 la tu dengan aku hikhik
Final pun almost two months which is the end of april.
i'm so afraid that i can't achieve better pointer than last sem.i'll just try to do my best  :)


So,pray for me .
So not to much to bubble this morning.
Till then bye :)
may Allah ease our way to success :)

No comments: