Tuesday, February 21, 2012

SALAM to all

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Ini adalah first entry aku untuk 2012. Setelah sekian lama aku menyepiiiii kann.. Aku adjust lain segala background ,layout,template,rename and renew lahh apa yang ada.
Hidup aku diri aku personaliti aku pun nak kena adjust jugak supaya jadi lebih baikk untuk menjadi yang terbaik di antara yang terbaikkk.Wahhhhhhhhhhhhh :)
Yeah MULAKAN HIDUP BARU!!
motif gambar:hope dapat survive satu DUNIA
hahaha
DUNIA tuuuu beb!

Memandangkan cuti agak lama*toink toink* lama la sangat seminggu ja kot.
Sebab aku rename blog aku dari walkychalklife ke terroristpsychiatarist.blogspot adalah disebabkan minat aku ke arah psycho ni agak high la jugak.Act,dari sekolah rendah till menengahh la survive pasal psychology
Benda-benda psycho ni kalau belajar memang best.Satu benda yang bermain dengan mental seseorang then boleh detect melalu fizikal.UNDERSTAND?hhahaha tapi sob sob sob  at last nak continue study xcukup makan dek so ,just dapat psycho komputer yang agakk tettttttttttttttttttttttt... hahahaha no comment */...........*/ xkisah la kos apa pun kannn.yang penting usaha je.aku ni dah la malasssssss perhh hampehh!pengakuan berani matu tuhhhh.
Xkisahlah kan asalkan bahagia dunia akhirat sudahhh.
SMIle :) heaven gila dok rumahhhh

motif gambar:balik kg :)
Last about psychology fact.

"When a person cries and the first drop of tears comes from the right eye,it's from happiness.
But when the first drop of tears comes fron the left eye,it is pain."

Think it :)
Bye


2 comments:

Belog Budak Steady said...

Suka gambar bangunan tu! (^_^)Y

FH said...

tu lahh cun search kat tumblr je nihhh