Tuesday, April 10, 2012

Messy

Salam dan selamat petang.dekat dekat nak final ni lah mood aku rajin bebenau nak update blog hikhik maybe class tak pack kot .tu yang free coz class asyik-2 cancel jep.sedangkan banyak lagi kot kerja yang tak complete dengan project bagaii hurmmm haishhhhhhhhhhhhhhhhh.soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,
Petang sat g time untuk me"release"kan stress perhhhh boleh pulak macam tu haha
Nak beriadah sikit bersukan bagai lah kan kononnya haha pegi main badminton .of course rutin harian tu
hurmm time stress stress macam ni lah baik untuk aku bersukan .rasa ringan sikit otak ni haaaa tak adalahh sserabut sangat nak buat kerja.kalau tak rasa full je otak aku nih tak taw lah full dengan apa.nak kata study tu tak sangat pun haiizzzz beratt ginii ! banyak problem kot dont know lah tu yang berat semacam ja kepala otak aku nih.entah apalah yang aku pikiaq sangat masa depan kah?!hurmm
rindu family kot.nak balik jugak!!!hwuaaarghhh :( ingat family ingat rumah heeeeeeeeee :) omputeh kata homesick!HAHA

Apa apa pun inilah satu pengalaman yang mungkin first time or last time aku rasa sebab lepas ni kalau aku nak further study pun ehem-2 konon nya lah kan ..aku isi form yang dekat dekat dengan rumah aku jaaa .
letih lah aku nak further jauh-jauh nihhh.konon kalau dapat obersea macam kat korea london jepun pun aku tolak lah kan HAHA :D,tak dak maknanya aihhh,harapan tinggal papan je at last..Insyaallaah lah kan kalau tetiba aku jumpa cahaya "itu" boleh lah aku berubah untuk sekelip mata ann blink bilnk*.Amin.

Kalau banyak sangat masalah luangkan lah masa untuk mengadu kepada Allah.Accewwahh hee
Allah sentiasa dengan kita walau apa pun jua.Jangan lupa Allah.Ingat tu!Pesan parents aku! :D

I have to bear it and find the solution of all these mess
I have to face it whether it is hard to go through
I have to take it as a challenges in my life
That would be a new experience for me to explore what is a "real life" 
It's never to late for me to turn it right that would be allright soon :D

tumblr
till then, 
salam :D

No comments: