Wednesday, May 30, 2012

testing 1 2 3

Letih seyhhh dok kampung macam macam koje tidur pun tak cukup hari-hari camni insomnia aku haishh
Tapi tak pa pengalaman haha.susah jugak der kalau nak kahwen macam-macam koreje haha.
Malas nak type panjang-panjang pasal wedding cik N aku yang fun but really tired sebab everything last minute prepare .woahhhh letih ulang alik nak beli barang.kemas rumah packing kuih muih,coklat,kerepek and etc.tapi pengalaman inilah mengajar aku kerja last minute memang rushing and sangat-sangat letih.macam-macam dugaan even nak menuju hari yang indah lagi bahagia gitu hehe and alhamdullilah everything run smoothly.best!last minute ni jugak lahh aku buat dari dulu sampai sekarang tak ubah ubah .entah ler habitt kot !insyaallah akan ada perubahan itu nanti.amin.even last minute make sure semua tu masyukk and jadik!haha
Ha sebelum terlupa act result for this semester already out last sunday kot time tu dekat kampung nervous seyhhhhh..
tu pun member yang tolong check heee thankss :D
erm honestly i'm really grateful with my result eventho it' not as good as my first semester.it totally enough for me.and i know really know and my friend of course lebih mengenali  i didn't work that hard as last semester :) i'm really satisfied with it.my total CGPA was fine too.Alhamdullilah,more than enough to compare with all efforts i've done :) makan ,tidur ,main badminton,pergi class,memang tak pernah buat revision hehe kerja aku esok exam,malam baru baca soo hooottt.sorry to semester two.HAHA insyallah akan dibackup next sem okay ?

Okay back to the title untuk menghilangkan kebosanan yang melanda nihh aku saja edit gambar sepupu si atul ni ha!hehe saja test buat potrait .menghilangkan bosan.check it ou bebeh :)

then pic aku pulak dengan si dak atul ni 

candid via canon eos 1100D
edit using photoshop hee
wedding cik N will update soon.
sebab banyak sangat gambar and story mory.
ada time nanti insyaallah akan di update hehehe
Salam and sleep tight :D

No comments: