Thursday, May 31, 2012

tangisan kehidupan

Satu hari dalam kenangan
Terserempak dengan seseorang
yang memberi beribu kenangan
Perasaan apakah yang aku rasakan
Setelah sekian lama aku nantikan
Perasaan yang tak bisa aku tepis
Bertahun-tahun aku mencuba
Satu cabaran yang sangat meletihkan
Sehingga hati ini 'tawar'
Tiada istilah menyerah sebelum berjuang
Hidup mesti diteruskan
Doa sebagai penawar hati ini
Bila terasa ada yang memerhati
DIA lebih mengerti dan mengetahui
Aku redha.Aku terima.
Langkau segala pahit perasaan
Gundah gulana jika dibiarkan
Tabahlah wahai hati ini
Pengalaman tidak bererti serik
Aku akan mencuba menghadapi
Lempar segala belenggu di hati
Insyaallah akan datang yang lebih baik
Amin.

berbekal kan RM1 
*tgn pun dah chubby*hwuaaaaa
 phone yang banyak berjasa dan mempuyai sentimental value chewahhh
taken from malacca :D



No comments: