Monday, June 4, 2012

vacation

Salam dan selamat petang.Alhamdullilah selesai sudah majlis Cik N aku dekat kedah and melaka..best siot..ahahaha semua family gathered and planned a wonderful trip.haha aku dengan cousin aku berjalan sakan la bila pak teh aku sponsored kereta hehe.bukan selalu.wedding kat melaka sambil menyelam minum air la bila dah dapat bercuti hee.Sekarang dekat ipoh rumah mak sedara aku,line laju gila bila guna P1 4G nih.boleh tahan jugak laaa.memang senang le kalau nak online pun.bervaloii harga sangat okay!setiap bulan.

line memang laju biru lagi heee kalau nak compare dgn broadband heee :D
senang le nak update ,upload and blogwalking hee
okay back to the topic
here the picture
check it out


 p tesco dulu sat beli barang nak bbq la konon hee :D
 Una

 da gemok cuti sem nih hee
shopping dekat dataran pahlawan

 beca aku dengan cousin aku shiha


 chubby le


 ila n una.same age haha

 peace


 semua nak nampak taming sari heee
jalan tengok depan
 ibu jari aku taklehbelah

hahaha ada jugak org nak tolong snap huhu
tu ja la kot.banyak sangat gambau nih
beriban 
plus wedding +dekat dataran melaka lagi 
at night 
hhuuhuh
overall memang best kali nih punya vacation 
sebab nyer travel sendiri
:DDDDDDDDDDD

2 comments:

yanaLiana said...

untung la.....hahahahah

FH said...

untung laa sangat yana oii.bdan makin naik nih.tak taw la bila nak diet pulok hehe