Wednesday, May 16, 2012

A day

Okay ,act memang dah lama nak update but tak ada time huhu.Last sunday,my siblings and i have a good plan to celebrate mother's day which is last minute plan.We got an idea hehe .I'm as a big sister collected the money from each of my siblings to buy a special cake !Even they didn't give a big amount it's enough if they had contribute the money even one cent act.it's really meaningful we combined and gathered as a sibling to celebrate mother's day.Haha.
As we plan.Fisrt,we all kasi mak bising bising marah-marah bagai,then ,mak pun memang hot la mak cakap apa pun buat bodo jew.aku dengan adik-adik aku sama ja haha.ayah aku pun joined jugak haha tu part paling best sekali then dah settle semua job kami semua adik beradik show her a special kek and wish her happy mother's day and love you always hikhikhik best okay!

********************SUPRISED******************

 una punya ayat kononnyew gangster la tuh haha



Mak pun tanya haishhh beli kat mana ni?
Alahh murahh jeeeew tu ja yang kami mampu
Mak pun senyum sampai ke telinga haha
Bertuah punya anak hahaha
Then ,we all sembang satu family sampai lah mengantuk huhu
Cuma yang tak join along,angah dengan alang jer sebab dok jauh kan :( btw memang sempoi habis la idea aku dengan adik aku nih.menjadi jugak HAHA
So ,Happy Mother's Day to my mom .thanks a lot for your strength,patience and unconditional love towards my siblings and me :D
Love you mom and tak lupa jugak

Happy teacher's day to abah and mak hewhewhew dah 16 Mei kan?tak lupa jugak kepada guru-guru dan lecterure yang mengajar saya selama ini :D
alang-alang wish je sekali haha

Goodnight lovelies
Salam :D

No comments: