Friday, October 12, 2012

Hati

Hati ini tak mahir dalam memikirkan
Tapi hati ini tahu siapa yang bermain di fikiran
Hati ini tidak pernah bersedia untuk menerima
namun akal dan fikiran meraung dan meminta
dilema ini hanya aku simpan
kerana kenangan dulu ingin aku cuba padamkan
agar akal , hati dan fikiran setanding dengan pemikiran sekarang
alahai hati.hati.
makin lama makin sukar untuk handle kan?
usah difikirkan
agar hati bisa tenang

4 comments:

SaddLone said...

ehh hati.. hati2 dalam menjaga hati, pesan kat hati jangan buat peel ye..

ej jum makan hati ayam, sambil berlari. ! hehe

.FH. said...

SaddLone :hah itulah pasal bukan boleh main-2 dengan hati ni.lain la hati ayam boleh je nak makan puas sikit!hehe

Fel said...

Hati mana pernah dengar kata. Dia degil.

.FH. said...

fel :tahu xpe.aku pun dah lost nak handle.tunggu masa je.