Tuesday, December 3, 2013

Selesai satu episode

Finally my life has changed back to routines.I'm home.how can i smile ? Alhamdullilah syukur Ya Allah sebab beri aku peluang hingga ke tahap sekarang .Banyak benda aku belajar sepanjang jadi perantau.everything kena explore sendiri.Settle study dekat Pahang,tercalit satu lagi surrounding dekat Kelantan selama sebulan .Pendek kata banyak kenangan untuk aku express.Banyak benda aku keep in touch in memory brain walaupun cepat lost,cepat blur.Aku akan cuba cari free space untuk simpan lagi sisa sisa kenangan almost three years sbg student whether in second or primary memory .Asalkan aku dapat remain the same as well.
Seeking a space for a better memory.

Kadang - kadang proses permulaan untuk 'adapt' dengan surrounding yang baru sangat lambat.So,first time dekat Kelantan memang rasa ohh whhy so late .lambat lagi next week ,lambat lagi macam macam.Everything is slower than ever .Tapi bila sampai ke penghujung tarikh,penghujung program like seriously terlalu cepat.dan tup tup tup even sebulan banyak benda kita buat banyak benda declare in one team banyak yang kita work in one situation untuk one target. Mungkin sometime benda benda macam ni kita tak akan nampak time seronok time berjimba like heaven,time bersembang tak ingat then time last baru rasa sedih like a hell tinggal kawan kawan seperjuangan,kawan kawan sekelas semua.
Yang ni time dekat Kelantan,time infosys program.

What ever it is yang lepas tetap akan lepas.Nak get back pun susah nak feel like a first time.Insyaallah semua benda yang aku belajar yang aku kenal yang aku dengar akan aku ukirkan untuk masa akan datang untuk guide aku.Sekarang aku dekat office time praktikal.so i'm fully dekat rumah.no need to worry .no need untuk berebut beli tiket dari Muadzam ke Penang time cuti time raya cina time krismas haha .I'm free but sometimes it such an experience that bring me to miss those thriller things there.and now i' miss it so badly.
time flies so fast
sekejap sangat rasa .
masa macam kereta api sekali dia laju langsung tak leh nak undur
tetap kena ke depan sebab ramai yang menuggu.
the concept still remain the same in our life and routines.
banyak plan yang menuggu yang langsung kita tak boleh nak expect well
till then.
selamat bekerja selamat belajar.
jom lunch!
masih merindui.

No comments: