Saturday, December 8, 2012

December

Penghujung tahun.
Maaf,buat masa ini
aku memerlukan compiler yang boleh read dan translate data-data dalam otak untuk di 'proses' secara random and sorting well one by one my story sepanjang ber'holiday' almost two weeks.
I'm really need it(the compiler)to story all out here.
I'm feel awkward when i click on new post.
blurrrrrr.
Idky.ia akan mengambil masa yang lama untuk aku back to normal.menulis ikut rentak hati.
banyak cerita banyak idea cuma tak tahu cara nak mula at last button backspace sangat berguna tika ini.
masih tiada isi,tiada perubahan.masih sama.
fikiran bercelaru ,otak keliru .
aku memerlukan 'skru-skru' untuk fix it up semua record yang pernah disimpan dalam otak yang
kadang-kadang membuatkan aku insomnia sepanjang malam.
mungkin terlalu banyak perancangan yang hanya tinggal angan-angan
dan satu saat nanti angan-angan itu akan jadi kenyataan.Amin.
Insyaallah
"Even I plan,Allah also plans,and Allah is the best of Planners"
Next week I'll be back to 'student life'
Be strong with a new spirit,hope and semester
Goodbye,Penang
Wish me luck for final result soon.
*nervioso*
Sekian,salam

12 comments:

iKhRam said...

insy
semuanya kekal yg baik2 saja

gud luck ok !

Felly Sophia said...

Tahun baru bakal menjelma. Penuhkan niat di dada dan laksanakan.

FH said...

Ikhram :Insyaallah.Amin.

Fel :niat tu dah lama ada cuma nak laksanakan tu tepuk dada tanya selera :) btw thanks :D

ghost said...

Kau cuma perlukan masa yang lebih panjang.

FH said...

Ghos writer :itu lah aku tak pasti berapa lama tempoh masa itu.

#thelagidanlagi said...

whoo-hah~
nanti gua beli skru banyak2..

FH said...

thelagidanlagi:kalau beli tak kasi free pun tak best jugak =.=' :D

MyDoLce.aMyra said...

Semester baru - kawan2 lama - subjek baru - lecturer baru.

Teruskan perjuangan !

welcome Sesi Disember 20122

3.00 ++

=)

FH said...

Ana :Insyaallah ,aku akan usaha lebih lagi k.thank you.

MyDoLce.aMyra said...

good luck :)

bobok said...

menulis dgn hati.
nanti sentiasa idea di penuhi.


jaga diri.jaga tidur

FH said...

bobok:ya, selalunya mmg tulis dari hati sampai tak berhenti.cuma susah sikit nk mula.btw thanks :D