Saturday, July 7, 2012

holiday is nearly to the end

Sudah dua bulan bercuti samada sedar atau tidak.Begitu pantas masa berlalu.meniti hari kembali ke dunia baru.routine sebagai seorang student.mungkin akan dibebankan lagi dengan bermacam-macam kerja.
Sudah tentu,sampai sahaja perlu kuatkan diri,mentaliti dan fizikal.sesungguhnya memang belum bersedia untuk menghadapi .Perlu setup minda dan otak.supaya kembali fresh.Otak sekarang bukanlah seperti aku masa muda muda dahulu.yang berlari ke hulur ke hilir.sorok-menyorok .seperti kanak-kanak yang selalu bertanya .untuk apa benda ini?apakah ini?fungsi ini?kenapa ?childish!
sekarang,tidak lagi .otak aku tidak boleh process dan tidak boleh menjawab soalan yang bermain di fikiran.Fikir,diam,termenung dan lastly sibukkan diri membiarkan soalan soalan tersebut.that's all.
Tiada masa lagi untuk process otak.tiada masa untuk warning otak supaya berfikiran pantas secara bijak . akhirnya otak hang.i have to restart,refresh and it takes time. 
loading lagi .apakah??
   
Esok dah berhenti kerja.Income nak saving tak cukup kuat lagi .apa boleh buat.orang kata kalau nak menuntut ilmu tak boleh merungut.So,behave yourself.
Barang-barang yang nak bawak pergi balik politeknik pun belum di list kan lagi.paling takut bila tertinggal barang yang paling penting.Sememangnya selalu terjadi :)

 green effect via Sonia
location : tempat kerja
akan merindui 
 sirap limau yang akan di order oleh pelaanggan tetap :D
testing click
masih jauh lagi perjalanan untuk diharungi 
yang tidak pernah terbayang atau terlintas
atau mungkin tidak nampak sedikit pun bayangan
hanya perlu bersedia dan tabah menghadapi :)
*gambar hanya sebagai hiasan*
sekian,salam

No comments: